JellyPages.com

Thursday 27 June 2013

New Entry . Againnn :'O

Hey there . Assalamualaikum :') Again and again I'll make a new entry and buang entry yg lama . Reason ? I dont know ... Hmm like seriously aku susah nak mulakan hidup baru bila daa broken . Semua member aku repeated the same words "Achaa , mulakan hidup baru jelaa" ... Hahaa . Sekali lagi nak mulakan hidup baru ? Ada ke orang mulakan hidup baru sampai empat kali ? Ohh people nowadays mmg mcm tu ehh ? Always start a new life when feeling broken . Actually , aku ni terlalu bodoh sbb senang sangat percaya kat lelaki . Yaaaaa and I'm tired to being stupid enough -,- faham kan laaa broken english aku ni .

Dear Shahidah Alias , kau tak ingat ke before this kau daa kena tinggal banyak kali ? And most of them mcm daa berpakat nak tinggalkan kau dgn cara yg sama . Haihh lelaki mmg tak pernah faham perasaan perempuan ehh ? Kalau ye pun daa tak suka , just tell her and explain it ! Jangan laa kau tinggalkan perempuan tu tanpa kata putus and biarkan perempuan tu tunggu kau mcm org bodoh . Then ? Tiba2 daa ada relay baru sedangkan relay lama still tergantung ? Hahaaa . Thats why laaa aku kata LELAKI MEMANG TAK PERNAH NAK FAHAM PERASAAN PEREMPUAN , kan ?

"Lelaki curang patut direjam sampai mati" ... Whoa :O Bila aku saje2 tulis mcm ni kat Twitter , most of them marah . Tak pernah fikir ke perasaan perempuan yg tengah marah membuak buak ni ? Jangan tanya kenapa kalau bukan disebabkan kaum korang yg buat aku rasa mcm ni .

And now I'll try start my 4rd new life and takkan jadi Achaa yg dulu . Achaa yang dulu terlalu BODOH and BODOH . Yaaaa terlalu BODOH . Dear lelaki Si Intan Payung , please be carefull kalau daaa ber'relay dgn any woman and dont try to gambling , cheating or whatever . Jangan sampai one day those girl yg korang daa 'GAME' berdendam cause perempuan kalau daa kena game , sampai mati dia akan ingat :)

No comments:

Post a Comment